tiistai 10. toukokuuta 2016

Kesä sukat ja pari muuta projektia

Olen aikasemmin kutonut yleensä paksummista langoista ja enimmäkseen kirjoneuleita. Nyt päätin tehdä vaihteeksi jotain ihan muuta. Löysin ihanan Zauberball langan lankamaailmasta syksyllä ja siitä saakka se on odottanut minua ja inspiraatiota. Niin kuin aikaisemmin mainitsin keväällä minua alkaa tökkimään paksut langat ja siirryn yleensä virkkaus linjalle. Nyt kuitenkin päätin kaivaa tämän ihanan ohuen langan kaapista ja antaa sille mahdollisuuden muuttua sukiksi. Lisäksi etsiin yksin kertaisen pitsi neule ohjeen, jotta sukista tulisi ilmavammat. Päädyin lopulta muurahaisen polkuun ja tässä on nyt sitten lopputulos!


 


Lisäki puikoilla ja koukuilla keikkuu vaikka minkälaista projektia ja koti alkaa olla taas pommin jäljiltä. ^^' 



2 kommenttia:

  1. Mikä tuo kirjava lanka tossa vasemmalla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon jo vyötteen hukannut, enkä netistäkään nyt löytänyt tuota langan merkkiä. Oon sen ostanut meidän paikallisesta lankaliikkeestä. Kun seuraavan kerran käyn siellä määpä tarkistan langan nimen :)

      Poista